داستان قبضینو از کجا شروع شد؟

داستان قبضینو از کجا شروع شد؟

 | 

حل کردن این مشکلات تبدیل به دغدغه مهم تیم جوان و پرانگیزه قبضینو شد. ما تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا به دنبال بهترین راه حل برای این مشکلات باشیم. مهم‌ترین اولویت تیم قبضینو نیز جلب رضایت و اعتماد کاربران بود.

قبضینو با یک تیم کوچک اما پرانرژی در پاییز ۹۶ وارد شتابدهنده شریف واقع در دانشگاه صنعتی شریف شد و رسما فعالیت خود را آغاز کرد. اولین هدف تیم ما طراحی یک سامانه  جامع برای استعلام و پرداخت قبوض خدماتی و جرائم رانندگی بود. با تلاش‌ها و پیگیری‌های مستمر، قبضینو با پیاده‌سازی سایت و اپلیکیشن اندروید و IOS، رسما فعالیت خود را به عنوان یک سامانه جامع استعلام و پرداخت قبوض آغاز کرد.

 

مهم‌ترین چالش قبضینو از ابتدا تاکنون، استعلام آخرین قبض کاربران بود. با توجه به کم بودن تقاضای کاربران در این زمینه، این چالش در ابتدا چندان مسئله‌ساز نبود اما رفته‌رفته با افزایش تقاضا، شرکت‌های خدماتی (آب، برق و …) نتوانستند پا به پای این تقاضا خدمات خود را ارائه دهند و به همین دلیل انجام این استعلام و در دسترس قرار دادن قبوض برای تمامی کاربران به یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های تیم ما در قبضینو تبدیل شد.

از جمله مشکلات ما در تیم قبضینو در زمینه استعلام قبوض می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در دسترس نبودن اطلاعات از سمت سازمان‌ها
  • تاخیر در به‌روزرسانی
  • تغییرات در سرویس‌ها

این چالش‌ها نه تنها انگیزه تیم ما را کم نکرد؛ بلکه باعث شد با انرژی بیشتری به دنبال راهی برای ارائه خدمات مناسب، جامع و پایدار به کاربران قبضینو باشیم.

چالش مهم دیگری که پیش روی تیم ما قرار داشت؛ ایجاد حس اعتماد نسبت به خدمات قبضینو بود. این مسئله نیازمند زمان، ارائه خدمات مطمئن و پشتیبانی مناسب بود که ما تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا به بهترین شکل ممکن رضایت کاربران را جلب کنیم و قبضینو را به دستیار همیشگی شما برای پرداخت قبوض تبدیل کنیم.

تیم قبضینو متوجه نیازهای دسته‌های دیگر مشتریان خود، یعنی مشتریان سازمانی شد و به همین منظور طراحی پنل سازمانی قبضینو را در لیست اهداف خود قرار داد تا کامل‌ترین خدمات را در زمینه استعلام، پرداخت و مدیریت قبوض به کاربران سازمانی ارائه دهد.

هم اکنون قبضینو ارائه خدمات برای مشتریان حقیقی (B2C)، مشتریان سازمانی (B2B) و مجموعه‌هایی مانند ۷۲۴ را که برای ارائه خدمات به مشتریان خود نیاز به سرویس‌های موجود در قبضینو دارند (B2B2C) امکان پذیر کرده است.

حالا نزدیک به سه سال است که قبضینو در کنار شما کاربران عزیز قرار دارد و شانه به شانه شما، سعی در ارائه بهترین و کامل‌ترین خدمات در زمینه استعلام و پرداخت قبوض داشته است.